Måndag 13/10 kl. 10.00: Intervaller Mellsta

Då rivstartar vi veckan med ett härligt pass i Mellsta! Hoppas att hösten visar sig från sin bästa sida. Får väl se om det är några som vill ha en ny slinga denna vecka, kanske dags att få med en liten backe... annars får man väl fortsätta räkna 60 dubbelsteg från kurven för att orka mentalt...

Samling: 10.00 vid elljusspåret mitt emot campinginfarten.

Aktivitet: Intervaller i valfri längd runt 1-2 minuter. Lika mycket vila. Hälften vilar, hälften springer. Förhoppningsvis disco-dans vid vilan!

Väl mött i Mellsta! Gå, lunka, jogga, löp- du väljer!


Kommentarer
Postat av: mannie

Vi kommer med en risig vad och vi vill ha en rejäl backe!

2008-10-12 @ 17:55:20
Postat av: Linna

Jag tror tyvärr att jag håller på att bli senil i förtid eller så är jag bara jäkligt förvirrad, men glömde bort att jag sagt ja till en aktivitet i förra veckan utan satt och pluggade med ljudlös telefon hela dagen. Jag ber verkligen om ursäkt och vill lägga till att ni aldrig ska vänta på mig, är jag inte där i tid får jag skylla mig själv helt enkelt :-P Måndagens intervaller står jag över i alla fall, ta några extra steg från oss med!



Kram

Linda & Minna

2008-10-12 @ 17:56:02
Postat av: Havid

Vi kommer. Inget proffs denna vecka.

2008-10-12 @ 19:14:01
Postat av: Majjo

Vi kommer med tantvarning i hälar och vader... får se vad det blir av denna övning...

2008-10-12 @ 19:52:20
Postat av: Jojken





Vi kommer. Ska försöka få med Anilvar elöler vad fan de heter. Skönt att få kuta lite.

Nu ska vi äta marängsviss och kolla på ensamma mammor.

2008-10-12 @ 20:00:39
Postat av: Juva

Jag hatar backar.......kan ställa upp på en om jag måste, vi dyker iaf upp imorgon. Var på party igår behöver svettas ur......

2008-10-12 @ 20:12:59
Postat av: Alvika

Kommer oxå, ska inte slöa till, även fast jag bra gärna vill... / Alvika, om vi får be ödmjuka Jojken...

2008-10-12 @ 20:44:33
Postat av: Mian

Hej!

Står över morgondagens bravader.. Kian är superförkyld plus att han håller på att få en tand och jag har fått ont i halsen - vi är med andra ord inte jätteupplagda för mellsta (även om det låter skönt). Hoppas att vi piggnar på oss och att vi ses senare i veckan..

2008-10-12 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0