Rapport: Vandring & körv hos Jojken

I väntan på ett mer ingående reportage så får ni hålla tillgodo med några dimmiga bilder och korta kommentarer.
Tack så otroligt för dagens upplevelsetur Jojken!

 Lithells korv var god... under tiden och en kort stund efter. Men när den underbara kladdkakan med banan börjar växa åt fel håll så undrar man hur magen kommer att kännas när alla korvar fått syre och börjat jäsa...
Vad hemligheten med burkkorv är är fortfarande frågan eftersom den smakar utsökt såväl på bandy som i Jojkens stuga... men sen kan man undra hur en korv kan mätta lika lite som fem korvar?

 Efter nån timme så var det kaos som brukligt... Det är i det här läget morsorna börjar fundera på att plocka ihop och ge sig hemåt...

 Vi får tacka den rastlösa morfarn för gott omhändertagande av morsor och barn när vi stormade in i hans egendom! Ganska många gick därifrån med trumpen min att inte deras föräldrar kunde ha ett sånt place...

TACK FÖR IDAG!

Kommentarer
Postat av: Mannie

Tack för den bästa kladdis jag ätit! Vad är hemligheten? Delar du med dig?

2008-10-28 @ 19:12:08
Postat av: Albela

...och tack för de goooa körvarna.

Ursäkta att jag inte ens sa hejdå till er alla.Själv var jag sååå matt i huvudet efter ett par timmar av en onöjd kille.

Emma å jag var till öppna förskolan på bullis idag.Kan rekommenderas,kvinnan som jobbar där är urgullig.Mycket att leka med,kan bli trångt om det kommer många, men det finns ju stjärterum.

Sen var det BLOGGTIPSET.www.bagarstugan.blogspot.com

Baka Baka kaka

Ha det gott tjejer

2008-10-29 @ 11:51:49
Postat av: Mian

Hej!

Jag har också varit på öppna förskolan på Bullermyren, väldigt trevligt! I tisdags under sångsamlingen pratade vi lite om rastlösa morsor eftersom hon som jobbar där (Annsofie, Agneta, kommer inte ihåg..)läst artikeln i Pralin och tyckte att det var sånt roligt initiativ.. De arrangerar lite annat smått och gått också, ikväll ska jag och en kompis tex dit på en föreläsning om gränssättning och trots (ska börjas i tid..).

Kram

2008-10-29 @ 14:54:20
Postat av: Mannie

Oj vilken smaskig blogg Albela! Farligt...

Bullermyren vore kul att testa någon dag. Vi får planera in det under planeringsmötet på Scandic.

2008-10-29 @ 18:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0