Tisdag 21/10 kl. 13.00: Vandring & korv Sunnanö

Jojken bjuder in till sin stuga på Sunnanö!

Samling: 13.00 enligt Jojkens vägbeskrivning och info nedan:

Tisdag syns vi vid skolan. Man åker förbi Torsångs kafé (som man har på höger hand) Man svänger in mot Kyrkan,vänster innan bron, och passerar Torsångs kyrka som man då har till vänster (till höger Lill älven) OBS: Åk INTE över bron.

Åk vidare förbi Sunnanö, ungefär tre kilometer. På höger sida kommer ett rött skolhus. Det står Byskola på det. Därifrån avgår turen.

Vi promenerar på asfalt och grusväg., totalt runt 8 kilometer dit och hem.
De som lagt ner tusentals kronor på bärstolar gör bäst i att använda dem, övriga kan köra vagn.

Det blir korv och fika när vi kommer fram. Stugan har vatten och el och toa så ni kan värma mat. (inte på toan)

Välkomna!

OBS! Skriv in om du kommer så att Jojken kan beräkna antal körv.

Kommentarer
Postat av: Majjo

Vi kommer med bärstol, även om vårat arvegods inte kostade en krona... Hand upp för korv!

2008-10-20 @ 10:42:21
Postat av: Juva

Kommer oxå, körv Ja tack!

2008-10-20 @ 10:58:40
Postat av: Jonna

Jag kommer efter att ha läst er artikel i Pralin! Äntligen några som vill samma sak som mig, ut ut ut! :)

2008-10-20 @ 11:29:24
URL: http://www.drakhuset.se
Postat av: Lisa

Hej! Jag ska försöka komma med om jag hinner, men skippar korven :) Hoppas vi ses!

2008-10-20 @ 13:37:59
Postat av: Mannie

Som vanligt är vi med! Körv sitter inte fel!

2008-10-20 @ 15:44:22
Postat av: Rastlösa morsor

Kul att så många är intresserade av våra aktiviter. Vi är från början ett kompisgäng sen gammalt och har sedan fyllts på med andra mammor från våra föräldragrupper. Artikeln i Pralin hoppades vi skulle inspirera andra att starta liknande grupper. Då vi ofta är hemma hos folk så kan vi inte bli "för stora". Är det så så att du vill vara med och inte har några andra att starta en liknande grupp med, så hör av dig per mail till [email protected] och berätta.

2008-10-20 @ 15:54:51
Postat av: Albing

Klart vi kommer på korv och promenad

2008-10-20 @ 17:21:27
Postat av: Havid

Vi kommer!! Men veggo som jag är tackar jag nej till korv. Har med mig eget fika att smaska på. Najs med ett nytt ställe! Ses imorgon.

2008-10-20 @ 19:59:02
Postat av: Jojken



Havid:

Jag försöker sno ihop laktosfritt fika. Men klarar du dig utan korv?

Jag lovar extra fika till dig.

2008-10-20 @ 20:48:14
Postat av: Jojken

Kul att så många vill med också.

Vi borde få plats inomhus. Annars är skogen stor.

Jag äter en hårdmacka med superstark ost på. Ett smarrigt te och nyplockat äpple.

Någon som bräcker de?+ Enkelt!

2008-10-20 @ 20:49:48
Postat av: Jojken

AKUTINLÄGG!



MAJKEN ÄR SJUK. Hon har vaknat varje sekunde hela natten. Feber och rinnande snor. I går var det bara lite snor och ungen fick alvedon eftersom tänderna uppe bryter igenom. När alvedonen gick ur på kvällen vaknade hon och grät i timmar.



Ett solklar fall av förkylning. Vå måste ställa in det hela för er och vår skull. Men kan det månne passa om en vecka?



Hoppas alla får se detta.

2008-10-21 @ 07:27:30
Postat av: Mannie

Krya på dig Majken!!Nästa vecka blir det nog bättre väder också!!

2008-10-21 @ 08:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0