Måndag 29/9 kl. 12.00: Vandring m. fika

Samling: 12.00 hos Majjo för avfärd. Ev. packar vi ihop oss i färre bilar än ekipage.

Utflykt: Hemligt mål med ca 2 km vandring enkel väg. Ledtråd: gammal fäbod med gästbok. Grusväg några km till parkering därifrån vandrar vi på!
 Kartklipp....


Medtag: Bärstol/bärsele, oömma skor, tror inte stövlar behövs men grova skor/kängor sitter kanske inte fel, fika till dig själv och såklart till oss andra om du har nåt gott vi bara måste smaka!

Väl mött och så hoppas vi på sol....

Kommentarer
Postat av: Majjo

Håller tummarna för finväder, ska bli nice att få lite skogsdoft i lungorna. Nån som vill att jag ska ta med lite extra av min nybakta Philadelfia-bulle? Antagligen ingen...

2008-09-28 @ 17:33:43
Postat av: Juva

Philadelfia-bulle låter mkt intressant, säkert ett recept till jag måste knycka av dig, så Ja tack smakar gärna! Jag o Havid kommer i gemensam transport så fort jag har matat lilltjejen runt 12. Gibson hänger på.

2008-09-28 @ 19:55:28
Postat av: Mannie

Får du plats så ta en bulle till mig med!

2008-09-28 @ 20:28:33
Postat av: Havid

Look who's here! Vi är så illa tvungna att komma med i morgon eftersom vi ska åka bil med Juva. Vill nog inte smaka Ph-bulle antar jag. Jag tar med mig en smaskig banan istället.

2008-09-28 @ 20:42:08
Postat av: Majjo

Havid>> upp med huvudet Havid, det här blir skoj!

2008-09-29 @ 07:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0