40*20

image3Då har vi klarat av vår första mamma-barn-jympa! Tre tappra efter ett par återbud, men vi hoppas på förstärkning nästa vecka.

Malin höll i ett pass på ca 40 minuter plus lite individuell uppvärmning bestående av nån löprunda. Maria stod för för barnpassningen och hon skötte sin syssla på ett ypperligt sätt. Vissa barn sov, vissa gnydde, vissa ville helst sitta på mammas rygg när hon körde armhävningar..  Men alla var nöjda och fikat efteråt var välförtjänt. Rabarberkakan smakade mums.

Vilka vågar komma nästa vecka? Fler hoppas vi. Vi återkommer med dag och tid (beror på vädrets makter)

Hälsningar de tappra (Malin, Johanna, Maria och Hanna)

Kommentarer
Postat av: Ida

Ser starkt ut! Jag tror jag vågar säga att när Hedvig o jag är friska så kommer vi också och svettas lite!

2008-05-13 @ 17:16:44
Postat av: Malin

Bra!Vi saknade er!

2008-05-14 @ 09:26:15
Postat av: Malin

Någon mer än jag som har träningsvärk?

2008-05-14 @ 10:45:10
Postat av: Kim

Hanna, trodde man körde armhävningar på knogarna...?!?
;)

2008-05-22 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0